Sari la conținut
admin

Regulament Helperi/Admini

Postări Recomandate

REGULAMENT HELPERI/ADMINI

Noi trebuie sa fim un exemplu pentru toti playerii de pe server. Suntem oglinda acestei comunitati si in functie de comportamentul si seriozitatea noastra, aratam si nivelul acestui server. Daca noi nu respectam regulile, ce pretentii sa mai avem de la playeri? Cum putem noi sa le spunem sa respecte regulile cand noi n-o facem?

Prin urmare, am hotarat sa creez un regulament pentru admini (desi stim cu totii atributiile unui admin), ca sa nu mai avem discutii.

 

1. Nu aveti voie sa tipati/urlati in microfon sau sa vorbiti excesiv si pe langa subiect.

2. Datoria voastra este de a mentine ordinea si disciplina pe server. Atunci cand nu se respecta regulamentul, sunteti nevoiti sa le atrageti atentia sau sa-i penalizati conform regulamentului.

3. Nu se foloseste comanda de ban permanent decat in cazuri exceptionale iar decizia aceasta va fi luata doar de Mosh sau BlackShadow.

4. Nu aveti voie sa dati credite fara un motiv anume. Ideea acestui server este de a-si castiga fiecare creditele prin meritul lor (level la ore jucate pe server sau credite cumparate). Creditele vor fi date de catre admini doar atunci cand exista un concurs, un eveniment organizat/anuntat/spontan.

5. Este interzis sa dati contul de steam, pe care aveti adminul, altei persoane (indiferent cine este aceasta persoana). 

6. Incercati sa folositi mereu comanda de !leader si daca n-o folositi pentru voi, folositi-o pe un player care stie sa conduca echipa.

7. Aveti obligatia de a avea cont pe forum si de a frecventa forumul. Sa participati la discutiile care se afla la sectiunea adminilor, la propuneri/sugestii sau chiar sa indrumati playerii ce intampina diverse probleme sau au intrebari.

8. Absenta pe server, mai mare de o saptamana, fara a anunta in topicul Absenta/Retragere de la sectiunea adminilor sau pe Mosh sau BlackShadow, se va pedepsi.

9. Este interzis sa abuzati de comenzi sau de putere.

10. Intotdeauna sa aveti un limbaj adecvat pe server si un comportament exemplar.

11. Participarea la sedintele cu adminii este obligatorie. Exceptii fac doar persoanele care anunta din timp motivul pentru care nu vor putea participa.

12. Se va respecta ierarhia adminilor, asta insemnand ca adminii mai mici in grad vor asculta intotdeauna de adminii mai mari in grad.

13. Nu contestati niciodata decizia altui admin pe server si nu folositi comenzi unul peste celalalt. Daca nu sunteti de acord cu decizia lui, puteti sa discutati cu el in privat, pe chat-ul adminilor sau puteti veni cu nemultumirea/reclamatia/sesizarea la Mosh sau Rhea.

14. Ca admin nu ai voie sa stai pe server cu voice_enable 0.

15. Nu aveti voie sa folositi comenzi intre voi.

16. Microfonul este obligatoriu la admini.

17. Minim 10 ore jucate pe saptamana ( daca cineva are vreo problema si nu se poate juca intr-o perioada anuntati pe forum sau Owneri Mosh sau BlackShadow dinainte sau se va primi remove, dar timpul nejucat sa nu fie prea exagerat).

18. Ca si admin trebuie sa stii sa joci modul ze foarte bine pentru a ajuta playeri pe hartile grele/usoare si a ii indruma!

 

Inainte de toate suntem oameni, suntem colegi si trebuie sa ne respectam reciproc!

 

Nerespectarea acestor reguli duce la sanctiuni, sau chiar la pierderea adminului/helperului.

 

Ne rezervam dreptul de a modifica regulamentul, ori de cate ori este nevoie sau intampinam probleme noi. Aruncati in prealabil cate un ochi si pe aici 🙂

Va multumesc pentru intelegere!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.

×
×
  • Creează nouă...